Косметика Gigi: про головне

Косметика Gigi: о главном

Gigi Cosmetic Laboratories заснував Еліезер Ландау. Метою Ландау було перетворення Gigi Cosmetic Laboratories в лідируючу професійну косметичну компанію Ізраїлю, яка спостерігає кожної потреби своїх клієнтів. Так народився девіз компанії «С Gigi Ви в хороших руках». Цей девіз керує Gigi Cosmetic Laboratories до цих пор. Секрети успіху Gigi - це надійність, професіоналізм, новаторський дух і нескінченна відданість своїй справі.

Починаючи шлях всього з декількома продуктами, на сьогоднішній день в асортименті Gigi Cosmetic Laboratories понад 400 якісних продуктів, які розділені на 2 категорії: товари для салонів краси і для клієнтів окремо. Gigi контролює більше 60% професійного косметичного ринку в Ізраїлі, і також експортує свою продукцію по всьому світу.

Застосування нових активних інгредієнтів - це торгова марка Gigi; тісна співпраця Gigi Cosmetic Laboratories і фармацевтичних виробників дає можливість Gigi бути першою компанією в використанні фармацевтичних складових в своїх косметичних засобах.

В середньому Gigi Cosmetic Laboratories випускають щороку 2 нові лінії.

Центр уваги Gigi - це модернізація розробок продуктів, спираючись на просунуті косметологічні технології, із застосуванням природних інгредієнтів і спеціальних технік, що дають ефективні результати.

Все продукти Gigi Cosmetic Laboratories біосумісні (складаються з речовин ідентичні х шкірі), протестовані в найпрестижніших дерматологічних інститутах в світі. Чудові умови виготовлення, ретельний контроль якості і перевірка ефективності гарантує неперевершену якість.

З 1990 року компанія дотримується європейських стандартів, американських і, звичайно, ізраїльських щодо виробництва та контролю якості. Матеріали упаковки не завдають шкоди навколишньому середовищу і придатні для переробки, а також продукти не тестуються на тваринах.

Gigi Cosmetic Cosmetic Laboratories зберігає сімейний дух компанії, закладений при її підставі. Рон Ландау продовжує традиції, встановлені його батьком, Еліезером Ландау, визнаючи, що компанія - це люди, які роблять внесок у її успіх.