Засоби для душа

У кожного винаходу є свій творець і чим успішніше новий товар, тим більше людей претендують на його авторство. Особливо це поширено в світі моди, одягу і косметики. Сьогодні косметичні засоби розробляються на стику різних наук і деякі виробники, відкривши власні лабораторії, створюють воістину унікальні препарати, які і косметикою вже не назвеш. А ось кілька десятиліть і тим більше століть назад, творців оригінальних парфумерних або косметичних композицій називали то шаманами, то алхіміками, то придворними парфумерами.

Історія

Якщо розібрати по складовим перший гель для душу , то це засіб для щоденного догляду в порівнянні зі звичайним милом мало суцільні недоліки. Так вартість новинки в кілька разів перевищувала ціну самого ароматного мила. До недоліків можна було сміливо віднести і тодішній склад продукту. Перший гель для душу складався з великої кількості різних хімікатів і барвників, ароматизаторів і піноутворювача, був не дуже зручний у використанні і часом міг викликати навіть алергічну реакцію. Але, правильно побудована маркетингова стратегія, а також постійне вдосконалення формули, дозволило його творцям досягти неймовірного комерційного успіху. Підтвердженням тому служить статистика, згідно з якою, кожен восьмий споживач для щоденного догляду за тілом за краще використовувати гель для душу, а не мило або будь-яке інше засіб.

У чому ж унікальність цього засоби, а вірніше, стратегії його просування ? Напевно в тому, що виробники косметичних продуктів пропонують купити немоющее засіб, яким можна змити бруд і пил з тіла, вони пропонують купити щось набагато більше. Так гель для душу, який позиціонується як речовина для ранкового вмивання, подарує:

  • бадьорість;
  • свіжість шкіри;
  • тонус і ін.

А його колега, призначений для вечірнього душа, заспокоїть шкіру і тіло, і підготує до здорового, міцного сну. Результат такого просування в наявності, і сьогодні в кожній країні щорічно продається по кілька сотень мільйонів тюбиків, баночок і пляшечок з різнокольоровими і смачно пахнуть сумішами.

Починаючи з 1970 року (коли вперше на ринок був виведений гель для душу) , було створено сотні, а то й тисячі різновидів цієї миючої рідини. Сьогодні, на ринку косметичних товарів представлена ​​продукція як мінімум сотні брендів, яку можна купити і за низькою, і за високою ціною. Причому кожен виробник наполягає на тому, що його формула найефективніша, найбезпечніша і сама екологічна.

Прародителем гель для душу вважається рідке мило, яке було запатентовано в 1865 році. А ось звичайне мило починає свою історію ще задовго до нашої ери, але незважаючи на це, поступилося в популярності гелям. Безумовно, сам процес виробництва гель для душу складніший, ніж звичайного або рідкого мила, але в будь-якому випадку в основі продукту все ті ж миючі речовини, які дозволяють пов'язувати воду і різні забруднення.

А що всередині?

Дивлячись на красиві баночки і пляшечки, наповнені різнобарвною рідиною перше питання, яке виникає у споживача, який звик піклуватися про своє здоров'я і ретельно вибирати косметичні засоби - « а що всередині цієї баночки і з чого складається ця смачно пахне полуницею або шоколадом рідина? ».

Найпростіший гель для душу містить як мінімум двадцять різних хімічних речовин, частина з яких має натуральне рослинне походження (олія, витяжки та ін.), а частина з яких & mdash; синтезована. Саме завдяки продуманій формулою гель відрізняється густою консистенцією, приємним ароматом і привабливим кольором.

До складу гелю для душу зазвичай входять:

  • миючі речовини або пави (лауретсульфат, бетаїн, кокогліцерін та ін.). До речі, чим м'якше ПАР, тим краще гель, але тим його ціна вище;
  • сіль (виконує функції загустителя);
  • гліцерин (робить текстуру кінцевого продукту більш шовковистою);
  • молочна кислота (завдання якої нейтралізація рН);
  • ароматичні добавки (рослинні або синтезовані);
  • пленкообразующие компоненти;
  • консерванти (парабени, бензоати та ін.);
  • антистатики;
  • рослинні екстракти і масло ефірне.

Деякі експерти стверджують, що використання рослинних екстрактів це не « хімічна » необхідність, а маркетингова. До речі, ті ж експерти взагалі стверджують, що гель для душу – це більше продукт реклами. Але споживача це не зупиняє, і мало хто зможе встояти від спокуси купити чергову новинку від улюбленого бренду з запахом ванілі або м'яти.

Зробити вибір складно, але потрібно

З огляду на те розмаїття гель для душа, яке представлено на ринку косметичних продуктів, дуже складно визначитися з вибором. Хтось керується правилом – « вся косметика повинна бути одного бренду & raquo ;. Хтось вибирає за ціною (високої або низької). Комусь подобається колір, а кому-то запах. Але в принципі при виборі гель для душу потрібно враховувати і більш практичні чинники, і перший з них це тип шкіри.

Шкіра – це дуже делікатна складова людського організму, яка виконує масу функцій, і одна з них захисна. Тобто здорова шкіра захищає організм від проникнення шкідливих речовин, від впливу зовнішніх факторів, таких як холод, волога, УФ-випромінювання та ін. Тому турбота про здоров'я шкіри повинна виходити на перший план і при виборі косметичних продуктів потрібно діяти дуже зважено, щоб не завдати їй шкоди. Як правило, вся інформація про склад і призначення гель для душу вказана на упаковці або в анотації. Там же можна знайти рекомендації виробника, для якого саме типу шкіри краще використовувати конкретний гель для душу.

Так для власниць нормальної або сухої шкіри краще купити зволожуючий гель для душу. Відмінні параметри такого продукту (крім маркування):

  • прозорий колір;
  • легкий нейтральний або квітковий запах;
  • до складу речовини входить масло жожоба, гліцерин , ромашковий екстракт або екстракт алое, фруктові кислоти і вітаміни.

Унікальність зволожуючий засіб для душа полягає в тому, що воно не утворює жирну плівку на шкірі і може використовуватися для щоденного догляду. Перед тим як купити зволожуючий гель для душу слід звернути увагу на його колір (він повинен бути прозорим) і на консистенцію (він не має бути занадто густий).

Власницям чутливої ​​шкіри краще купити крем гель для душу з поживними властивостями. Крем гель для душу живильний включає не тільки масло рослин, але і ліпіди, які роблять речовина більш м'яким і щадним по відношенню до шкіри. До речі, горезвісна шовковистість шкіри якраз і можлива завдяки ліпідів, які створюють дуже тоненьку плівку на ній. Особливість желеобразного крему – це його слабка пенистость, яка пояснюється практично повною відсутністю лугу в складі засоби.

Власницям жирної дерми рекомендують купити миючий речовина для душа з антибактеріальними властивостями. Така косметика містить триклозан, ефективно бореться з бактеріями, і запобігає розвитку мікробів. Засіб для душа з антибактеріальну властивість також містить витяжку календули, чайного дерева та інших антисептиків натурального походження. Не рекомендується використовувати такий косметичний продукт при догляді за сухою дермой, щоб не посилити сухість і не викликати подразнення.

Обличчясті уподобання теж в рахунок

Після того, як тип шкіри визначений і під нього підібраний косметичний продукт для щоденного догляду, можна вибрати рідина для душа на « смак і колір & raquo ;. У споживача сьогодні є необмежений вибір і за доступною ціною можна купити:

  • Гель для душа масажний, який містить мікрогранули, лосьйон і масло. За допомогою такого гелю можна не тільки просто очистити дерму, а й видалити змертвілі ділянки. Щодня такий гель застосовувати не варто. Для того щоб шкіра стала м'якою, а клітини оновлювалися досить використовувати масажний гель двічі на тиждень;
  • Гель для душу тонізуючий. Назва цього продукту говорить сама за себе. До складу засобу входить масло кориці, екстракт апельсина і кави, імбиру і лимона. Не варто використовувати тонізуючий гель при вечірньому купанні, щоб не спровокувати безсоння;
  • Гель для душа афродизіак. До складу цього унікального косметичного засобу входить масло жасмину і лаванди, пачулі і бергамота, кориці і сандалу. Використання гелю-афродізіака здатне звичайну атмосферу в домі наповнити романтикою і любов'ю;
  • Гель для душа з антицелюлітний ефект. Це продукт став популярним з перших днів появи на ринку. Так як масло цитрусових, яке входить до його складу, а також комплекс вітамінів і витяжка з водоростей надає дермі гладкість і дозволяє позбутися від апельсинової кірки;
  • Гель для душа зігріваючий. Це засіб користується попитом у любителів спорту, так як дозволяє мінімізувати суглобові болі і зняти м'язову напругу. У його склад входить масло ефірне та інші компоненти з зігріваючим ефектом.
  • Для цінителів оригінальності та ексклюзивності виробники косметики запропонували Новіков – косметичний продукт, до складу якого включені мікрочастинки дорогоцінних і напівкоштовних каменів. Така « ювелірна » косметика не тільки покращує колір обличчя, але і вирівнює шкіру і робить її більш гладкою.

Мінуси і плюси

У будь-якого косметичного продукту є шанувальники і противники. До сих пір можна зустріти споживачів, які не використовують гель для душу при щоденному догляді, мотивуючи свою прихильність перевіреного милу тим, що цей засіб майже « модифіковано & raquo ;. З іншого боку, косметологи і дерматологи навпаки наполягають на тому, що у « желеподібних миючих речовин » більше плюсів, ніж мінусів, навіть в порівнянні зі звичайним милом:

  • меншу кількість лугу;
  • водна основа;
  • м'яка очищення шкіри;
  • збереження кислотно-лужного балансу дерми;
  • простота використання;
  • більш привабливий зовнішній вигляд.

До мінусів можна віднести тільки вартість. Адже ціна звичайного желеобразного миючого засобу все одно вище, ніж ціна мила (навіть виробництва відомих брендів).

Вік і стать має значення

Про те, що існує « дитяче мило » знають всі. А ось про те, що сьогодні можна купити дитячий гель для душу знає далеко не кожен споживач. В принципі виробники косметики для щоденного догляду постійно розширюють свій асортимент і поповнюють продуктову лінійку не тільки гелями, які відрізняються за кольором і аромату, але і за призначенням і навіть по « статевою ознакою & raquo ;. Так, сьогодні можна купити гель для душу:

  • чоловічий;
  • жіночий;
  • дитячий.

причому відміну продуктів полягає не тільки в кольорі і ароматі. Безумовно, чоловічий гель для душу має більш нейтральний аромат і більш темний колір, але він також відрізняється і за складом. Це не дивно адже дерма чоловіків більш « жорстка » ніж у дітей або жінок, відповідно чоловічий гель для душу може бути і більш « агресивним » і не таким м'яким, хоча в його склад також входить і масло, і рослинні витяжки, і вітаміни. Гель для душа дитячий, який містить екстракти рослин і масло, як правило, відрізняється і більш яскравим кольором, і солодшим ароматом і, звичайно ж, упаковкою.

Ну, а варіацій на тему « косметика для душа для жінок » набагато більше і будь-яка жінка зможе підібрати для себе ідеальний продукт, який підходить їй по:

  • ціною;
  • запаху;
  • кольором;
  • м'якості;
  • унікальним властивостям і ін.

Але, навіть ідеальний і ніжний гель для душу має властивість « підсушувати » шкіру, тому після його використання дерма вимагає обов'язкового нанесення живильного або зволожуючого крему. До речі, деякі косметичні марки пропонують готові набори, до складу яких входить і гель, і крем.

БрендHISTOMER Країна виробникИталия
БрендAmerican Crew Країна виробникСША
БрендDermacol Країна виробникЧехія
БрендAlcina Країна виробникНімеччина
БрендNouvelle Країна виробникИталия
БрендPandhy's Країна виробникСША
Parisienne ItaliaFiorile БрендParisienne Italia Країна виробникИталия
БрендBabe Laboratorios Країна виробникІспанія
БрендHoly Land Країна виробникІзраїль
Ще
1 2 3 4 5 6 7 8
2 - 13
Фільтри товарів
Країна виробник
    Показати все (24)
Ціна

грн  –  грн

  • 0грн
  • 2160грн