Косметика для обличчя

Якщо ви думаєте, що косметика – це тільки баночки і тюбики з різними кремами або тіні для повік і помади, то ви абсолютно праві, але тільки наполовину. Насправді поняття « косметика » має грецьке походження, перекладається як « те, що має силу привести в порядок » або « те, що здатне декорувати » і означає аж ніяк не конкретні товари, а ціле вчення про методи і засоби, що дозволяють поліпшити людську зовнішність і приховати зовнішні дефекти. Правда, таке складне визначення використовують тільки фахівці, які розробляють нові формули, створюють нові суміші, тестують їх і доводять до безпечного для людини рівня.

Наш онлайн-магазин професійної косметики для обличчя і тіла представляє дуже великий асортимент косметики і демократичні ціни.

Архівні таємниці

Кажуть, що за часів Римської Імперії існували спеціальні раби, завданням яких було купати своїх панів у ванні, наповненій пахощами і аромо-маслами. Називали цих рабів « косміти » і, напевно, тому деякі дослідники індустрії краси наполягають на тому, що слово « косметика » має латинське, а не грецьке походження. Насправді те визначення, яке ми використовуємо сьогодні для опису кремів, лаків, парфумів, вперше використали тільки в 1867 році. Саме в цей рік в Парижі проводили міжнародну виставку, де вперше різноманітні мила і парфуми були представлені окремо від фармацевтичної сфери. Починаючи з цього часу, вся продукція, яка позиціонувалася як товари для догляду за шкірою, волоссям і інші, а також ті суміші, які використовувалися для « прикраси » зовнішності виділялися в окрему групу і називалися косметичними.

Косметологія – це наука, яка сформувалася на стику медицини, фармацевтики і хімії. Ну, а сьогодні до неї ще додалися наука про нанотехнології, генна інженерія і органіка. Тому до стандартів продукції пред'являються найжорсткіші вимоги, а деякі аспекти виготовлення різних б'юті-препаратів навіть обумовлені в законодавстві різних країн.

Останнім часом намітилася тенденція зближення фармацевтики з індустрією виробництва б'юті-препаратів, і в результаті такого тандему з'явився новий напрямок «космецевтика». Але, щоб не вводити в оману споживача, в європейських країнах існують чіткі розмежування між лікарськими препаратами і товарами індустрії краси.

Якщо говорити про вік, то доглядна косметика для обличчя і тіла з'явилася набагато раніше, ніж її колега з декоративними і тим більше лікувальними властивостями. Хоча, всілякі натуральні барвники для брів, очей і локонів стародавні жінки використовували давно. Але в сучасному розумінні декоративна косметика для обличчя та волосся з'явилася на кілька століть пізніше. Стародавні римляни застосовували різні суміші і складові для догляду за шкірою, її очищення і навіть для позбавлення від зморшок.

Основна частина різних речовин використовувалася нашими предками як обов'язковий культовий атрибут (підведення очей у фараонів) або як захисні обереги ( позбавлення від комах і кліщів за допомогою ефірних масел). І тільки стародавні греки не тільки відродили мистецтво макіяжу, а й надали йому чисто естетичного значення. Так що можна сміливо стверджувати, що винахідниками декоративної косметики є жителі стародавньої Греції, які придумали білила (сучасний аналог тональних кремів і пудри), фарби для брів і вій, і навіть суміші для видалення небажаного волосся.

В Середньовічній Європі косметика для догляду була доступна тільки дуже знатним і багатим особам, а декоративна – застосовувалася для позначення статусу людини. Так, тільки панянки королівської крові мали право фарбувати губи рожевою помадою. А ось в Іспанії рожевий колір обличчя асоціювався з приналежністю до дам легкої поведінки. На щастя ці часи минули і сьогодні іспанська косметика (як декоративна, так і лікувальна, і доглядна) вважається однією з найбільш ефективних і популярних у всьому світі.

Попит народжує пропозицію, тому виробники поклали випуск косметичних продуктів на конвеєр і вже близько двох століть радують жінок і чоловіків у всьому світі своїми новими розробками і унікальними формулами.

Групи і підгрупи

Сказати скільки саме існує видів косметичних засобів дуже складно, тому що відрізняються вони :

  • за призначенням;
  • результатом ефекту;
  • сферою використання;
  • складом;
  • формою випуску та ін.

Так, якщо говорити про призначення, то в продажу доступна косметика для обличчя, тіла, волосся, нігтів. Причому в залежності від індивідуальних фізичних і вікових особливостей продукція для догляду за обличчям, наприклад, може бути:

  • для сухої, жирної і нормальної шкіри;
  • для використання в нічний або денний час;
  • для молодої, зрілої або в'янучої дерми;
  • для захисту від сонця, УФ-випромінювання або, навпаки, від холоду і вітру;
  • поживна, зволожуюча, для очищення, відновлення і ін.

Те ж саме можна сказати і про засоби для догляду за волоссям. Їх поділяють наступним чином:

  • за типом волосся (сухі, схильні до жирності, комбіновані, пошкоджені, пофарбовані);
  • кольором (засоби для світлих і темних локонів, натуральних і забарвлених);
  • довжини і структури (для довгого і прямого волосся, для короткого і неслухняного, для кучерявого і тонкого, для жорсткого і ін.).

Різна продукція для догляду за тілом вражає не меншим розмаїттям і може бути для рук і ніг, для зволоження і живлення шкіри, для боротьби з целюлітом або для депіляції. Дивлячись на цей перелік (а це тільки різноманітність, яка визначається призначенням продуктів для краси, молодості та здоров'я), розумієш, що ванна кімната рядової панянки, яка не надто ретельно і аж ніяк не регулярно доглядає за своєю зовнішністю, за кількістю баночок і пляшечок нагадує невеликий магазин. Що ж тоді говорити про дам, які ревно доглядають за собою.

В залежності від сфери використання буває професійна косметика для обличчя, тіла, волосся і непрофесійна. У чому різниця між цими двома групами? В першу чергу в складі. Професійна або як її ще називають, салонна косметика для обличчя відрізняється більш концентрованим складом і містить активніші речовини, тому її застосування може здійснюватися тільки в умовах салону краси або косметологічної клініки і лише фахівцями-косметологами. До речі, світові виробники, які виробляють професійну косметику, самостійно займаються питанням дистрибуції і поширюють свою продукцію тільки серед сертифікованих фахівців. Перед тим як продукція того чи іншого бренду стане доступною для Клієнток салону або клініки, її співробітники повинні пройти спеціальні курси, організовані виробником і отримати певні знання і навички по роботі з його асортиментом. Купити професійну косметику в Україні, як і в іншій країні світу в звичайному супермаркеті можна. А ще істотною відмінністю є той факт, що ціна на салонні засоби значно вище. По-перше, салонна косметика коштує дуже дорого, а по-друге, її неправильне застосування може призвести до сумних наслідків для зовнішності і для здоров'я.

Від провідних брендів індустрії краси Gigi, Klapp, Janssen Cosmeceutical, Helen Seward та інших професійна косметика для обличчя Київ яку купити пропонує за доступною ціною, представлена на сайті нашого інтернет-магазину.

Під непрофесійними розуміють засоби, які можна придбати в звичайному магазині і використовувати в домашніх умовах для щоденного догляду. Як правило, в набір косметики для щоденного догляду за шкірою обличчя входить:

  • молочко для демакіяжу;
  • денний і нічний крем;
  • крем для області навколо очей;
  • тонік;
  • різні щадні скраби та ін.

Якщо салонна косметика для обличчя, так звана професійна підбирається майстром з його точки зору, то вибір засобів для щоденного догляду, як правило, ґрунтується на фінансових можливостях споживача, його особистих уподобаннях і індивідуальних особливостях зовнішності.

Унікальність цих двох видів продукції полягає в тому, що та, яка позиціонується як салонна набагато ефективніше в поєднанні з щоденним доглядом в домашніх умовах. Для досягнення більш помітних результатів при щоденному догляді потрібно регулярно відвідувати косметолога для проведення спеціальних процедур з використанням професійних засобів. До речі, сьогодні салонна продукція може бути настільки ефективною, що запросто замінить апаратні процедури і навіть пластичну хірургію.

Головне, що всередині

Про те, що формула доглядної або лікувальної суміші має визначальне значення для її результативності, свідчить той факт, що в простенькому кремі може бути до 50, а то і більше компонентів. Причому кожен з інгредієнтів грає певну і далеко не другорядну роль і може мати одну або декілька властивостями одночасно.

Не тільки самі косметичні засоби (як салонні, так і звичайні) діляться на групи, але і речовини, що входять до їх формул. Так, умовно різноманітні інгредієнти, які застосовуються при виробництві препаратів для краси і молодості поділяють на:

  • абразивні включення;
  • абсорбенти (або поглиначі);
  • різні ароматичні або колірні добавки;
  • протимікробні компоненти;
  • антиоксиданти;
  • антистатики;
  • сполучні суміші;
  • відбілюючі елементи;
  • буферні речовини;
  • добавки біологічного та рослинного типу;
  • хелатотворні включення;
  • денатурати;
  • барвники;
  • пом'якшувальні, зволожуючі, живильні, очищуючі інгредієнти і т.д.;
  • емульгатори;
  • аромати (ароматизатори);
  • стабілізатори;
  • поглиначі UV-випромінювання та ін.

Перерахувати всі компоненти, які застосовують в процесі виробництва препаратів для поліпшення зовнішності неможливо. Безумовно, знати досконально формулу кожного крему або фарби можуть тільки фахівці, що її розробляють, але пересічному споживачеві не заважає вивчати склад продукту, який він купує для догляду за своїм тілом або обличчям. Хоча б тому, що є інгредієнти, які складно назвати корисними, і від застосування яких краще утриматися.

До речі, формула суміші визначає ще одну класифікацію косметичної продукції і впливає на ціновий сегмент, в якому вона буде представлена.

  • Найдорожча косметика для обличчя і тіла, яка сьогодні доступна споживачу НЕ містить ніяких шкідливих або синтетичних включень і відноситься до органічної, тобто максимально безпечної і натуральної.
  • У середньому ціновому сегменті представлена професійна і звичайна косметика, в складі якої є як натуральні, так і синтетичні елементи.
  • У низькому ціновому сегменті представлена продукція, формула якої складається з суцільних замінників і синтетичних складових.

Вирушаючи в магазин за поповненням свого б'юті-арсеналу, потрібно пам'ятати про цю цінову класифікаціїю і не піддаватися спокусі, купити щось невиправдано дешеве і сумнівної якості.

Не всі складові елементи, які виробники включають в формулу того чи іншого препарату виконують якісь функції пов'язані з поліпшенням стану шкіри або її оздоровленням. Оскільки основними споживачами косметичних продуктів все-таки є жінки, які, як відомо, люблять все гарне і ароматне, то застосування різних барвників та ароматизаторів несе швидше маркетингову мету. Крім того, за допомогою таких « додаткових » включень кінцевий продукт не тільки буде привабливіший зовні, але і матиме додаткові властивості, які підвищать його цінність в очах покупця. Але головне, щоб таких додаткових і не завжди потрібних включень було не багато, в іншому випадку покупка стане причиною виникнення різних алергічних реакцій. Уникнути придбання « 100% синтетики » допоможе вивчення складу продукту і його маркування.

Маркування і торгова марка – це не синоніми

Оскільки салонна, тобто професійна лінійка товарів відрізняється від тієї, яку пропонує будь-який магазин товарів для щоденного догляду, то виробники розробили спеціальне маркування, яке дозволяє покупцеві не заплутатися у виборі і підібрати для себе оптимальний засіб .

У 1984 році була заснована Міжнародна асоціація. Вона взяла на себе обов'язок створити класифікацію всіх косметичних препаратів, які доступні на ринку, і розробити систему маркування, яка дозволить споживачеві купувати безпечні винаходи та інновації в сфері індустрії краси.

За час роботи асоціації було випущено кілька видань словника інгредієнтів косметичних засобів, останнє з яких було випущено на початку 2012. з огляду на постійно зростаючу кількість компонентів, які використовуються в б'юті-індустрії, словник еволюціонував до Номенклатури косметичних інгредієнтів і сьогодні містить понад 18 тисяч компонентів. Для порівняння, в першому виданні їх було не більше 3 тисяч.

Маркування косметичних засобів є обов'язковим для всіх виробників і регламентоване міжнародними нормами і стандартами. Це дозволяє убезпечити споживачів від покупки небезпечних продуктів, які можуть завдати шкоди здоров'ю і навіть життю покупця.

Так в описі косметичного продукту повинна бути інформація про його:

  • назву;
  • виробника;
  • країну походження;
  • номінальну кількість;
  • колір (тон);
  • термін придатності;
  • особливі запобіжні заходи;
  • номер партії;
  • спосіб застосування;
  • склад (перелік інгредієнтів, які використані при виробництві товару).

Краса може бути небезпечною

На жаль до цих пір зустрічаються косметичні товари, м'яко кажучи, небезпечні для краси і здоров'я людини. В ідеалі, виробник повинен вказати на упаковці або в анотації до крему або сироватки, що до складу засобу входить шкідливий або небезпечний компонент.

Компонентів, які дійсно можуть завдати шкоди організму людини, на щастя, досить мало, але якщо формула обраного продукту включає хоч один з цих інгредієнтів, від покупки такої маски або сироватки краще відмовитися. Так, до найшкідливіших відносять:

  • екоестрогени, які можуть при тривалому використанні негативно позначитися на роботі ендокринної системи і навіть викликати зміни в гормональному фоні;
  • діоксан, який входить в список канцерогенів, і може стати причиною появи ракових утворень;
  • нітрозаміни, які також входять до групи агресивних канцерогенів, але які з'являються в косметичних препаратах швидше випадково, чому стають ще більш небезпечними. Тобто нітрозаміни не використовуються у виробництві кремів або фарб, але можуть виникати в результаті комбінації інших компонентів.

Що стосується негативних наслідків, то в кращому випадку неякісні препарати для обличчя просто не дадуть ніякого ефекту, в гіршому – можуть стати причиною виникнення алергічних реакцій або погіршення стану шкіри. Уникнути подібних проблем можна якщо поповнювати свій арсенал тільки продукцією перевірених компаній, які працюють на ринку товарів для краси та догляду не перший рік, і чия репутація не викликає сумніву ні у споживачів, ні у експертів.

Ім'я з історією – гарантія якості

Практично всі торгові марки, які користуються попитом у професіоналів-косметологів і у експертів в сфері індустрії краси мають за плечима вікову історію, десятки філій в різних країнах, власні лабораторії, цілу мережу магазинів і, звичайно ж , штат укомплектований висококваліфікованими хіміками, фармацевтами, лікарями і стилістами.

На сайті нашого інтернет магазину представлена у великому асортименті косметика для обличчя, де купити засіб, потрібний саме вам, допоможе професійна консультація менеджера. У нас ви знайдете продукцію провідних представників індустрії краси з Італії, Франції, Ізраїлю, США, а також зможете купити косметику вітчизняного виробника.

❤ Какие самые популярные Косметика для обличчя в 2020 ❓

👑 Почему выбирают StyleSalon.Ua ❓

💎 Какие самые дешевые Косметика для обличчя ❓

🦋 Какие бренды Косметика для обличчя представлены в магазине StyleSalon ❓

Gigi Solar Energy Mud Mask For Oil Skin Грязьова Маска, фото
Знижка 8%
SS065667
811 грн 750 грн
Ви економите: 61 грн
БрендGigi Країна виробникІзраїль
SS088212
288 грн
БрендDr. Yudina Країна виробникУкраїна
SS089438
721 грн
БрендHoly Land Країна виробникІзраїль
SS089109
288 грн
БрендDr. Yudina Країна виробникУкраїна
SS088210
288 грн
БрендDr. Yudina Країна виробникУкраїна
SS083431
925 грн
Sesderma Azelac- лінія засобів на основі азелаїнової кислоти БрендSesderma Країна виробникІспанія
Показати ще 24 товара
Фільтри товарів
Simildiet Laboratorios
Бренд
Ціна

грн  –  грн

  • 0грн
  • 19940грн
Вік
Час застосування
Тип шкіри