Цільова аудиторія - будь-який перехожий, який побачивши салон, раптом згадає, що йому необхідно підстригтися. Такі клієнти не особливо вибагливі. Для них не має особливого значення, який майстер буде їх обслуговувати, тому питають номер телефону вкрай рідко, тому що не впевнені, підвернеться їм ще один випадок потрапити до вас в салон. Зазвичай вони заходять в салон, щоб помити голову, поголитися, укласти волосся, поправити зачіску по дорозі на роботу, в обідню перерву або ввечері повертаючись з роботи.
Причиною випадкового походу в перукарню, може стати якийсь особливий привід, наприклад день народження, банкет, ділова зустріч і т. п. Часу підготуватися особливо немає, а привести себе в порядок просто необхідно. В цьому випадку і виручають перукарні, які розташовані поблизу від будинку або роботи. Відвідувачами вашого салону будуть і пенсіонери і молоді люди, тому варто подбати про правильну організацію обслуговування клієнтів, щоб не створювалося великої черги.
Отже, приступимо до складання плану з відкриття салону краси економ класу. Починаємо з вибору приміщення. Розташовуватися воно повинно в районі, де присутня велика скупчення людей: ринок, вокзал, парк і т. Д. Бажано щоб поруч з вашим закладом не знаходились інші перукарські.
Далі необхідно розділити приміщення на зони, згідно зі списком послуг, що надаються: дамський зал, чоловічий зал, кабінет з манікюрні і педикюр обладнанням, зал очікування (фойє). Дизайн повинен бути простим. Найкраще підійде класичний стиль, в якому переважають м'які тони. Як би вам не хотілося, від розкоші в оформленні краще відмовитися. Розкіш насторожить майбутніх клієнтів, і може їх відлякати.
Наступний крок - вибір відповідного обладнання. Список постачальників можна подивитися в інтернеті. Майже у кожної компанії є обличчястий сайт, де представлений каталог обладнання, вказані ціни, умови і терміни поставки. Як правило, великі постачальники надають оснащення для будь-якого виду послуг: перукарень, СПА , соляріїв, манікюру, педикюру, косметологічне обладнання для салонів краси і т. д. Крім цього вони реалізують витратні матеріали і робочі інструменти для перукарів.
Виділивши найбільш підходящі пропозиції, зв'яжіться з представником компанії. Вам запропонують відвідати виставковий зал або магазин, де наочно представлена вся лінійка виготовленого обладнання. Кілька важливих моментів, які потрібно уточнити у продавця:
Зваживши всі за і проти, вибравши постачальника з яким ви готові співпрацювати, необхідно обговорити з ним деякі аспекти:
Після того, як уклали договір про покупку устаткування, необхідно подбати про впізнаваності салону і виділення його на тлі конкурентів. Для цього зверніться в рекламне агентство, де вам допоможуть підібрати гарне і запам'ятовується назва, виготовлять візитки і дадуть раду з проведення рекламної акції.
Залишилося найняти робочий персонал, вибрати косметичні засоби для волосся, які ваші майстри будуть використовувати в роботі, і можна відкривати ваш салон.
© 2010 - 2024 StyleSalon