Американські і британські фахівці провели серію цікавих експериментів з виявлення сили психологічного впливу жіночого макіяжу. Добровольцям запропонували поглянути на фотографії жінок з яскравим макіяжем, малою кількістю косметики на обличчі і повною відсутністю макіяжу. Спочатку учасникам експерименту запропонували тільки мигцем поглянути на фотографії без докладного вивчення особливостей жіночих облич. В цьому випадку фотографії жінок з яскравим макіяжем учасники експерименту оцінили вище двох інших груп. Однак потім добровольцям запропонували не поспішаючи вивчити обличчя жінок всіх трьох груп. Після ретельного вивчення фотографій більшість учасників експерименту прийшли до однозначного висновку: макіяж привертає увагу і підкреслює красу жінки, але разом з тим програє за ступенем довіри до неї оточуючих людей.
багато психологів вважають, що макіяж може дуже багато чого розповісти про звички, уподобання і характер жінки. Так, якщо жінка щодня ретельно «виписує» make-up, витрачаючи на це заняття годину або два, то за вдачею вона напевно максималісткою і перфекционистка з потужно розвиненим «его». Їй необхідно довести власне відображення в дзеркалі до досконалості, і такий же цілеспрямованості до найкращого вона чекає і від інших. А тепер уявіть, наскільки складно жити з такою особливою чоловікові, від якого постійно потрібно відповідати ідеалу.
А ось якщо жінка раз по раз, незалежно від місця, часу і оточення, завдає один і той же макіяж і при покупці нової косметики вибирає одні і ті ж відтінки помади, тіней, рум'ян, то, швидше за все, вона дуже консервативна. Представниці даного типу бояться змін, і навіть якщо все навколо буде сигналити про те, що пора б якось змінитися самій, або щось змінити в традиційному порядку життя, вони будуть чинити опор до останнього і знаходити будь-які виправдання тому, щоб все залишити, як є.
у той же час, кажуть психологи, раптова і радикальна зміна в іміджі - майже завжди знак того, що жінка перебуває в особливому емоційному стані. Якщо з легкого макіяжу вона раптом переходить на яскраву кричущих відтінків косметику, це може говорити про її бажанні приховати свої, емоції, почуття, проблеми. Такий макіяж явно вказує на психологічну напругу, яке вона намагається несвідомо компенсувати подібним чином.
Як ви розставляєте акценти в макіяжі? Вчені привели цікаві дані: жінки, які роблять акцент на губи, зазвичай більш балакучі, а більш яскраво нафарбовані і підведені очі властиві розумним і уважним жінкам. Якщо ж ви належите до тих жінок, які просто ігнорують макіяж, то вам, швидше за все, потрібно терміново починати працювати над собою. Психологи переконані: жінки, категорично не бажає користуватися тушшю, помадою і пудрою, страждають від заниженої самооцінки. Що, як правило, буває пов'язане з невдачами в обличчястих відносинах. Крім того, макіяжем часто нехтують жінки, неусвідомлено прагнуть до переваги над чоловіками.
Підраховано, що жінка, красящая губи три рази в день, з'їдає при цьому 16 мг помади. Середньостатистичний чоловік, в свою чергу, «з'їдає» за все своє життя з губ жінок більше чотирьох кілограмів губної помади . Чи шкідливо це? Так, в тому випадку, якщо сама косметика виявляється шкідливою.
Взяти ту ж помаду. Хімічні барвники, які містяться в її складі, здатні викликати алергічну реакцію, печіння, свербіж або почервоніння. Небезпечними для здоров'я можуть стати такі інгредієнти, як:
Навіть відомі косметичні бренди визнають, що при виробництві губної помади використовуються нафтопродукти (мінеральні масла , кристалічні парафіни, мікрокристалічний віск). А ці речовини мають неприємну властивість накопичуватися в нирках, печінці та лімфатичних вузлах.
Ви користуєтеся в магазинах косметики пробниками, щоб перевірити, як буде виглядати той чи інший засіб на обличчі, шкірі? Фахівці попереджають, що в них часто міститься маса патогенних мікроорганізмів, здатних проникати крізь пори шкіри і викликати запалення. Також шкідливою косметика може стати, якщо порушені правила зберігання. Засоби з вичерпаним терміном придатності або зберігаються в теплому вологому середовищі (в шафці у ванній, наприклад) стають притулком для цілих колоній небезпечних бактерій.
Багатьом жінкам здається, що безпечною може бути косметика з натуральних компонентів, або та, на якій стоїть значок «гіпоалергенна». Але насправді єдиного способу визначення поняття « гіпоалергенна косметика » не існує, так що написи в дусі «протестовано на алергени» залишаються виключно на совісті виробників косметики.
варто! Пам'ятайте експеримент, коли чоловіки вибирали, в першу чергу, жінок з макіяжем? Перше враження на оточуючих найсильніше, відбувається воно на рівні підсвідомості протягом перших сорока секунд, і жінка з мейкапом виробляє саме таке враження, а значить, у неї більше шансів на щасливе обличчясте життя. Але і переборщувати з «бойової розфарбуванням» все ж не варто - на думку психологів, жінка повинна навчитися відчувати, коли яскравий макіяж слід використовувати, а коли немає.
© 2010 - 2024 StyleSalon