Всі аромати можна розбити їх на наступні групи:
Ці запахи - найпопулярніші і не викликають ніяких сумнівів щодо їх прийняття в світі покупців. Квіткові аромати виконуються з вико ьзованіем запаху як однієї квітки, наприклад, лілії Diorissimo by Dior (1956), так і квіткового букета, наприклад, Pleasures від Estee Lauder (1995).
Ці запахи завжди асоціюються зі свіжими і легкими запахами. Це можуть бути запах дині, лимона, апельсина, мандарина, грейпфрута або квітки апельсина. Найпопулярніші з цих духів: Tommy Girl від Tommy Hilfinger (1996) і Acqua di Gio від Giorgio Armani (1995).
Ці пахощі самі недавні серед усіх видів ароматів, заснованих на штучних інгредієнтах, які мають запах моря.
Аромати цієї категорії створені з особливими і свіжими запахами, які нагадують пахощі природи: дерева, трава, кислі яблука або лаванда. Знаменитий парфум такого типу - Beautiful від Estee Lauder (1986).
Ці пахощі асоціюються з Далеким Сходом. Основа цих ароматів - екзотичні спеції і квіти, дерева. Найперший парфюм цієї категорії був представлений в 1925 році і називався Shalimar від Guerlain. Східні аромати найсильніші і в 80-х рр., коли були вельми популярні, їх заборонили в офісних приміщеннях. Східні запахи не завжди в моді. Однак, для істинного цінителя цих ароматів, вони завжди привабливі. Найтиповіший парфум зі східним ароматом - Obssession від Calvin Klein from 1985.
Це найменша група і сама унікальна. Тому жінки, які люблять ці аромати, завжди будуть в захваті від них, хто не виносить, той ніколи не скористається. Основна нота тут - це дубовий мох, який має специфічний запах землі. Мох або лишайник, використовуваний в даних парфумах, зростає на о. Кіпр, французькою це звучить Chypre, звідси і назва ароматів. Додаткові ноти цих ароматів - пачулі, троянда або бергамот. Приклади: класичний Aromatic Elixir від Clinique (1972) і Rush від Gucci (1999).
© 2010 - 2024 StyleSalon