Устаткування в кабінет не вибирає косметолог сам

Оборудование в кабинет не выбирает косметолог сам

Зустрілися мені на останній косметологічної виставці дві давні знайомі - власник салону краси і косметолог. Природно, виставкове спілкування почалося з обговорення новинок до осметологіческого обладнання для салонів краси - власниці салону сподобалися кілька нових моделей, а косметолог лише рукою махнула, коли запитали її думку: «все це одне й те саме, тільки в різних упаковках, та й без косметологічних апаратів я тож непогано заробляю»."Ось ось! Запам'ятай ці слова », прошепотіла мені на вухо власник салону, а коли косметолог пішла, висловила досить різку думку про те, що косметолог в салоні часто гальмує прогрес, немов феодальний лад, заважаючи капіталістичному успіху. «Доручити їм вибрати косметологічне обладнання для салону краси, це все одно як довірити свої речі на вокзалі випадковому перехожому» - цими словами вона закінчила свою довгу тираду. Деякі моменти в її міркуваннях здалися спорними, а деякі - заслуговують на увагу. Довелося добувати цифри і озброюватися калькулятором, щоб перевірити ще раз тези власниці салону краси - без розрахунків скільки саме втрачає власник салону краси, довіряючи вибір косметологічне обладнання для салону краси косметолога, її висновки здавалися спорними. Так і народилася ця стаття, появою якої я зобов'язаний випадковій зустрічі і нестандартному думку, з яким мені захотілося познайомити колег по салонного бізнесу.

Розподіл обов'язків

Будь-який господар салону краси знає - якщо тільки після відвідин кабінету косметолога у клієнтки на обличчі (або на тілі, або хоча б на душі) виявляться хороші результати - значить, вона неодмінно буде задоволена якістю послуг. Це потрібне і бажане явище ще не раз призведе її в улюблений салон, вона вже не так буде сумувати про витрачені на себе кохану грошах. За її рекомендації в салон потягнуться її друзі і подруги. Загалом, стане все в салоні шоколадно. І навпаки - якщо не буде результатів, то клієнти в салоні краси довго не затримаються і підуть до конкурентів.

Здавалося б, як мінімум, половина справи в успіху салонного бізнесу залежить від того, ЯК САМЕ робляться косметологічні процедури, а це в свою чергу, багато в чому залежить від того, як екіпорований устаткуванням косметологічний кабінет. А в цей час багато власників салонів краси як і раніше замість того, щоб самостійно вникнути в тему обладнання для салонів краси, вважають, що в справі вибору косметологічного обладнання можна довіритися самому косметолога.

Чому це так відбувається?

По-перше, далеко не всі власники салонів краси взагалі вміють розбиратися в техніці - велика кількість моделей і постачальників косметологічного обладнання для салонів краси може налякати будь-кого, хто хоч раз побував на галузевій виставці.

По-друге, господарі салону до АСОТ рідко глибоко (на молекулярному рівні!) самі розбираються, ЗА РАХУНОК ЧОГО САМЕ при проведенні косметологічних процедур може досягатися хороший ефект.

Це - найбільш часті причини того, чому недосвідчені власники салонного бізнесу часто покладаються на думку косметологів, яким, по суті, довіряється вибір як видів послуг, так і самого головного - технологій їх виконання, а значить, і оснащення салону краси косметологічних обладнанням.

Між власником салону і косметологом - конфлікт інтересів

косметологів, р бота в салонах краси можна поділити на два типи - одні здобули базову дерматологічне освіту, далі не розвиваються, а значить, мало що тямлять у фізіотерапії (таких більшість). Природно, вони при комплектації кабінету косметологічних обладнанням вони будуть вибирати те, в чому розбираються. Вони виберуть старомодні методики, коли косметичні засоби наносяться на шкіру вручну - у вигляді масок, кремів або сироваток. Ефективність таких технологій напевно буде в рази гірше, ніж у комбінованих методик - коли проникнення косметичних засобів в шкіру стимулюється за допомогою якихось фізичних процесів - механічних (поштовхи, коливання, натискання, вібрація і т. П.), Термічних (тепло, холод ), електричних (струми) і т. п.

pochemu kosmetolog ne dolzhen sam vybirat kosmetologicheskoe oborudovanie

Косметологічний апарат для догляду за шкірою

Звичайно, косметолог зацікавлений в клієнтах. Він розуміє, що клієнт порозумнішав, щось шукає, в чем-то вже розбирається. Треба відповідати. Але при цьому - зовсім небагато косметологи мають досвід і знання в області фізіотерапії, навіть якщо і отримали навички застосування на практиці апаратних технологій, то не люблять це афішувати - адже це дисонує з їх корисливими цілями. Проста правда полягає в тому, що будь-який косметолог зацікавлений в прив'язці клієнта насамперед до себе коханої, а не до салону краси, де вона сьогодні працює. А оскільки фізіотерапевтичні процедури робляться не вручну, а на косметологічному обладнанні, то якщо косметолог надумає перейти в інший салон краси, не факт, що там виявиться подібний апарат, а значить, клієнт може і не піти за косметологом - в інший салон, до нього додому і т. п. та й отримувати косметолог за свою працю при фізіотерапевтичних процедурах, що проводяться за допомогою косметологічного обладнання, буде набагато менше - не 35-40%, а менше 20% (!) - адже при цьому працюють не «золоті ручки», а апаратна технологія.

Владе ец салону краси кровно зацікавлений в зниженні витрат на оплату праці - завжди приємно отримувати більше прибутку, зате косметолога навіть подумати про це неприємно. Цей конфлікт інтересів призводить до того, що довіряючи косметолога вибір косметологічного обладнання, власник салону краси, швидше за все, отримає порада не витрачатися на обладнання. Тепер розумієте, чому?

Однак, при ручних технологіях, крім прямих втрат прибутку від високих відсотків сплачуваних косметолога, є й інші втрати, точніше - упущені можливості, пов'язані з тим, що апаратні методики як правило більш «швидкісні », швидше обробляють шкіру клієнта, тобто за допомогою косметологічного обладнання МОЖНА ПОДВОЇТИ ПРОПУСКНУ СПОСОБНОСТЬ кабінету косметолога, тому що ті ж стандартні процедури - очищення обличчя, масаж (підготовка до р абот) а потім і головне - зволоження, живлення, лікування шкіри, ANTI-AGE терапія - все це робиться вдвічі швидше, а за собівартістю обходяться в півтора рази дешевше! І я зараз доведу вам це на прикладі порівняння самих традиційних салонних процедур - проводяться вручну і за допомогою косметологічного обладнання.

Суть протиріччя (конфлікту інтересів) косметолога і власника салону краси

З точки зору косметолога - косметологічне обладнання це:

  • Загроза зменшення власної значущості і власних заробітків
  • «Заморочка для голови» - потрібно освоювати нові технології
  • та сама «потогінну систему Тейлора», проти якої страйкували цілі покоління пролетарів.

Для власника салонного бізнесу - косметологічне обладнання, це:

  • можливість подвоєння виручки і потроєння прибутку
  • зниження залежності від персоналу
  • профілактика відведення клієнтів і надомного обслуговування

«Золоті ручки» проти косметологічного апарату: представляємо учасників поєдинку

Людина сама намагається наблизити часи «Термінатора» і «Матриці» - створюючи машини, які з часом стануть сі льоні свого творця. Уже не ясно, хто краще грає в шахи - комп'ютер або людина. Запам'ятайте XXI - людина вперше почав програвати машинам.

Але для чесного поєдинку людини з машиною в салоні краси нам будуть потрібні дві протиборчі сторони - умілий професійний косметолог і косметологічний апарат, керований не надто освіченим оператором. За дуеллю стежитимуть три фахівці салонного бізнесу, запрошені в якості журі. Вони висловляться вже після поєдинку, де бали будуть нараховуватися за скорочення часу і витрат, тобто за те, хто приніс власнику салону більший прибуток. Про те, як пройшло змагання в косметологічному кабінеті читайте в другій частині статті, яка називається. Порівняння економіки салонних процедур по обличчю при використанні косметологічного обладнання і без нього.