Лідер нігтьової індустрії OPI: про бренд

Лидер ногтевой индустрии OPI: о бренде
  • OPI - лідер нігтьової індустрії робота з 1981 року;
  • понад 28 нагород «ABBIES»;
  • запатентовано понад 20 винаходів;
  • 95 країн-дистриб'юторів;
  • продукція, призначена як для професійного, так і для домашнього догляду.

Лінії для професіоналів

  • Гелева система AXXIUM, створена для тих хто, вважає за краще наносити гель за допомогою кисті, набираючи його з баночки;
  • вдосконалена система акрилів «ABSOLUTE», яка вперше дає можливість отримати чудовий результат «без узирьков »;
  • лінія кольорових акрилів« Absolute FX », яка забезпечує максимальну кількість колірних рішень;
  • покрокові лінії для СПА-манікюру і СПА-педикюру;
  • інструменти;
  • аксесуари.

Лінії для домашнього догляду

  • Лінія для педикюру Feet;
  • лінія по догляду за тілом, руками і обличчям Avoplex;
  • окремі кроки для СПА для манікюру і педикюру;
  • лосьйони і гелі «Аводжус» з натуральними екстрактами;
  • засоби для лікування «Nail Envy» і багато іншого.

lider nogtevoj industrii opi o brende

З кожним роком все більше жінок, як домогосподарки, так і зірки світового шоу-бізнесу, довіряють свої руки і серця бездоганній якості OPI!

Історія «OPI» проста і небагатослівна, як звичайна голлівудська казка.

у 1981 році Джордж Шеффер, засновник і президент компанії, придбав невелику і збиткову компанію, яка займалася виробництвом і постачанням матеріалу для стоматологічних кабінетів. Оскільки в перший час для нарощування нігтів використовували той же самий матеріал, що і в стоматології, то нерідко до нього надходили замовлення від майстрів з салонів краси. Про якість таких нігтів говорити не доводилося: матеріал був дуже жорстким і недостатньо пластичним. Але клієнти були раді й цьому, особливо якщо врахувати, що раніше для створення красивих нігтів використовувались папор або шматочки кіноплівки. Але Джордж розумів - майбутнього у такого матеріалу немає. І він запросив хіміка для створення формули акрилу, яка була б більш оптимальна для натуральних нігтів. Так починалася історія компанії OPI, яка через чверть століття перетворилася в лідера нігтьової індустрії (частка ринку більше 50%), з величезною мережею дистриб'юторів в 95 країнах світу.

Секрет, мабуть, не тільки у відмінній ділової хватки Джорджа Шеффера, президента компанії, але і в його щирої пристрасті до подорожей і до культури інших країн. Справа в тому, що кожен рік OPI випускає колекції лаків, цілком і повністю присвячених одній країні. І колекція лаків перетворюється в унікальний путівник, де кожен відтінок намагається передати етнічний колорит країни, а кожна назва - це ключ до розуміння кольору. На кінчиках пальців можна «вивчити» такі країни як Великобританія, Греція, Японія, Австралія, Мексика. Ось, наприклад, Австралійська колекція (сезон весна/літо 2007). Назва лаку «Розпечений до красна« Ayres Rock ». І коментар, який обов'язково йде до кожного лаку: «Священний орієнтир в гарячій червоної пустелі». Айрес Рок - це одна з найяскравіших пам'яток, священна гора, яка прославилася на весь світ через фантастичною зміни фарб: її колір змінюється від темно-коричневого на сході до яскраво-червоного на заході. Лак зобразив одну мить цієї фантасмагорії, але залежно від освітлення його колір також здатний змінюватися.