Створюючи перукарський салон, необхідно пам'ятати, щоб досягти його стабільності і прибутковості можна лише на основі знань про потенційного клієнта та задоволення його потреб з урахуванням соціальних, психологічних, культурних, та інших особливостей. Для успішного ведення бізнесу потрібна інформація, яка б направила зусилля фахівців щодо вірного напряму роботи салону.
Репутацію перукарського салону визначає рівень сервісу, якість пропонованих послуг і кваліфікація майстрів. Імідж перукарні створюють в першу чергу дизайн інтер'єру та робочих місць, сучасне обладнання і інструмент.
Визначальною рисою салону може бути робота в ньому представників однієї професійної школи, послідовників відомого майстра-перукаря або використання препаратів відомої фірми-виробника, спеціалізація з виконання дитячих зачісок чи надання повного комплексу перукарських і косметичних послуг.
Перукарні бувають чоловічі, жіночі, дитячі, змішані. Також, згідно з чинним стандартом, в залежності від асортименту і якості послуг, що надаються, бувають таких видів:
Площа основних робочих і допоміжних приміщень визначена згідно з вимогами санітарно-епідеміологічної служби.
Робочі місця перукаря обладнують різними за конструкцією туалетними столиками або полицями, настінними дзеркалами різної форми, перукарнями Реклю . Розмір дзеркала має бути не менше 60x100 см. Для розміщення інструментів, препаратів, білизни, використовуються тумбочки, візки, ящики в столиках.
В салон краси встановлюють крісла з підлокітниками, і спеціальними підставками для ніг - вони повинні вільно обертатися і регулюватися по висоті. Для дітей є спеціальні крісла або накладні сидіння до звичайних крісел. Розміщення робочих місць має узгоджуватися з загальним дизайнерським рішенням-крісла можуть розташовуватися як в поодинці так і групуватися уздовж стін або в центрі залу. Також в залах салону дозволяються пересувні сушарки для волосся.
Нещодавнє
© 2010 - 2024 StyleSalon