Філософія Caudalie: краще в світі косметики

Философия Caudalie: лучшее в мире косметики

Відкриття яке зробив професор Веркотерен відкриває нове бачення в анти-вікової дермо-косметології. Він пояснив молодій парі що кісточки, які викидаються після збору винограду, є справжнім скарбом, в них містяться поліфеноли, які мають активними компонентами, які борються з вільними радикалами. Професор Веркотерен: «Вино містить поліфеноли, відповідальні за ефект кардіозащіти. Складні натуральні поліфеноли винограду виявляються у вині після вимочування (настоювання) при виноробстві. Поліфеноли безпосередньо впливають на вільні радикали, борються з ними не даючи їм утворюватися. Так само вони поліпшують опорність і гнучкість кровоносних судин, що дозволяє вберегти артерії від змін, пов'язаних з прийомом дуже багатою і жирної їжі ». Поліфеноли винограду набагато ефективніше вітамінів С і Е, за рахунок вмісту в них проціанідоліческіх олігомерів. Лабораторії Caudalie використовують запатентовані стійкі поліфеноли високого очищення, що містять більше 95% проціанідоліческіх олігомерів.

Процес старіння шкіри на 80% залежить від впливу вільних радикалів, що утворюються під впливом світла, забрудненого навколишнього середовища, сигаретного диму ... Саме вільні радикали вбивають здорові клітини шкіри і саме вони відповідальні за її передчасне старіння. Вільні радикали є також причиною того, що іржа з'їдає вашу машину, а свіжі фрукти на вашому столі покриваються коричневими плямами. Починаючи з цієї зустрічі і після активної роботи Caudalie , стала експертом і піонером в області натуральних субстанцій витягнутих з винограду.

Сьогодні косметика Caudalie - синонім ефективності і задоволення. Успіх компанії обумовлений неухильному дотриманню філософії Caudalie. Компанія інвестує більшу частину своїх доходів в дослідження. Результати цих досліджень запатентовані.

Компанія строго дотримується етичного кодексу. Продукція Caudalie не тестується на тваринах, креми не містять барвників, компонентів тваринного походження і не викликають появу вугрового висипу. У Caudalie не використовують баночки в якості упаковки, для того щоб зберегти дію активних компонентів, і використовувати якомога менше консервантів.

Вся косметика Caudalie проходить дерматологічний контроль, ризик алергії зведений до мінімуму. Результати впливу клінічно доведені.

Увага, яке компанія Caudalie приділяє зауважень і пропозицій покупців, дозволяє їй постійно вдосконалювати свою продукцію. Марка Caudalie представлена ​​в 25 країнах світу. Компанія має 5 філій: США, Великобританія, Німеччина, Італія, Бельгія. Мільйон засобів марки Caudalie продається щорічно в усьому світі.