Свою історію бренд OPI почав в 1981 році, як маленька фірма, основна спеціалізація якої було виробництво витратних матеріалів для стоматологів. Здавалося б, яке відношення випуск медтехніки має до індустрії краси? Але, тим не менше ці дві різні сфери стикнулися. Найцікавіше, що фірма випускає матеріали для стоматологів, називалася відповідно - Odorrtorium Products Incorporated. Але назва підприємства не змінили навіть після зміни спеціалізації бізнесу. Єдине, найчастіше в якості назви бренду використовують абревіатуру OPI.
Заснував компанію Джорж Шеффер, який з перших днів відзначив одну особливість в тому що стосувалося замовлень. Так, основними споживачами акрилу були дантисти, а майстри манікюру, які замість пломб застосовували сировину при нарощуванні нігтів. Ну а якщо врахувати, що фірма розташовувалася в Каліфорнії (серце американської кіноіндустрії), то стає зрозумілим, чому замовлень на акрил для нігтів було багато. Адже фабрика зірок, тобто Голлівуд, щодня потребувала розкішних і красивих кігтики. Шеффер не розгубився і вирішив «підіграти» ситуації, яка, до речі, стала прекрасним поштовхом для розвитку абсолютно нового бізнес-напрямки - випуску і реалізації косметики для нігтів.
Шеффер був не з тих, хто відкладає ухвалення рішень на потім, і вже буквально через кілька місяців його підприємство OPI запропонувало ринку БЮТ товарів новий продукт, призначений для моделювання форми нігтів і їх нарощування.
Перший набір, який можна було купити складався з:
Система просування нового товару так само була нестандартною, так як презентацією продукту займався обличчясто засновник компанії, який сам розносив набори та демонстрував переваги нової косметики майстрам манікюру.
у 1983 році набір від OPI поповнився типсами, а в 1984 - знаменитими декоративними емалями.
Оскільки практично всі товари, що випускаються на той час компанією, не мали аналогів на ринку , то Шефферу довелося запатентувати майже 30 своїх розробок, щоб захистити права на формули новинок. До цих пор велика частина товарів, які були розроблені фахівцями компанії, не має аналогів і вважається унікальною.
Підтвердженням того, що ТМ Опіай - це новатор і піонер в нігтьової індустрії служить факт отримання нагороди за креативність від американської асоціації косметологів. Якщо порівнювати з іншими преміями, то ABBIE в косметології прирівнюється за значимістю до Оскару в кінематографі або Греммі в музиці. Сьогодні в арсеналі виробника більше 30 статуеток ABBIE, деякі з них золоті (тобто вищого рівня).
Купити продукцію американського бренду можна більш ніж в ста країнах у всьому світі. Продумана система поширення косметики для нігтів дозволила виробникові зайняти одну з найбільших ніш в б'юті індустрії.
У кого-то OPI асоціюється тільки з декоративними емалями для нігтів і це не дивно. Адже щорічно компанія виробляє 55 млн.! туб з декоративними покриттями. Але крім лакових покриттів під ТМ OPI можна купити:
до речі, спеціальний гель виробництва OPI це візитна картка бренду поряд з декоративними емалями. У своєму виробництві косметичний бренд використовує тільки сучасні технології і унікальні матеріали, які відрізняються:
Так як компанія до задоволення попиту підходить комплексно, то крім матеріалів для нейл дизайну вона також пропонує і спеціальне обладнання, і
Перше на що звертають увагу чоловіки при знайомстві це на жіночі руки, вірніше їх доглянутість. Жінки знають про це, і тому жодна поважаюча себе жінка не вийде на вулицю з несвіжим манікюром. Але для того щоб зовнішній вигляд нігтів був ідеальним потрібен якісний, стійкий лак. При цьому він повинен відрізнятися багатим і насиченим кольором і різноманітністю фактури (глянцевитость або матовість).
ТМ OPI пропонує лаки, колірна палітра яких становить 300 різноманітних відтінків. Причому кольорове розмаїття постійно поповнюється новими відтінками, що дозволяє шанувальницям продукції OPI завжди бути в моді.
Унікальність продукції від ТМ OPI складається в її ексклюзивності. Тобто, всі виробничі потужності розташовані тільки на території США, поетом можна сміливо сказати, що лаки від OPI це продукція made in USA. Природно, такий параметр не залишає ніяких сумнівів в тому, що ці лаки відповідають всім найжорсткішим стандартам і в плані екологічної безпеки, і в плані гипоаллергенности, і в плані стійкості.
Другою перевагою продукції OPI є її великий асортимент, який поповнюється кождого сезону новими квітами і відтінками. Як двічі на рік імениті кутюр'є на Тижнях моди представляють свої колекції, так і американський бренд два рази в рік оновлює свій колірну палітру і пропонує на суд модниць нові лаки.
Мода не тільки мінлива, але і має національні риси. Це дуже добре розуміють в компанії OPI. Тому кожна з колекцій, яку вона випускає, присвячена якійсь країні. Наприклад, шанувальники східного стилю можуть купити лак з колекції, присвяченій Японії. А любительки розкішних і насичених відтінків вибирають лаки «в стилі Індії». Також існують колекції присвячені США і Австралії, Росії та Франції тощо.
Не менш популярні лаки представлені в колекції «брайт». Колекція Brights виходить раз на рік і включає шість соковитих і яскравих відтінків. Але крім традиційного асортименту виробник пропонує варіанти:
Продукція від OPI продумана до дрібниць як в плані формули, так і в плані упаковки.
Відмінні параметри, яким відповідають всі декоративні лаки для нігтів від OPI це:
Жінкам у всьому світі доступні стійкі покриття більш ніж 300 відтінків, а для тих, хто в першу чергу цінує індивідуальність стилю і оригінальність, виробник пропонує «Дизайнерський серію». Кожен лак, представлений в Дизайнерською серії, містить справжню алмазну крихту, що забезпечує покриття неймовірно розкішний зовнішній вигляд.
Але не всіх панянок природа нагородила кігтиками гарної форми і з міцною пластиною. Ламкі кігтики, як і різні дефекти пластини навіть самий якісне декоративне покриття не приховає. А ось якщо використовувати спеціальний гель, то можна посперечатися зі спадковістю і змоделювати потрібну форму і навіть бажану довжину.
Якщо лак можна використовувати в домашніх умовах, то нанесення матеріалу, що дозволяє змінити форму нігтів і їх довжину краще довірити професіоналу, який працює в салоні.
Напевно, тому спеціальний гель, а також системи для моделювання від OPI, позиціонуються як професійна нейл косметика.
до речі, сьогодні компанія пропонує два види косметологічних продуктів для манікюру, які містять в своєму складі ге ліву основу. Так, для моделювання форми необхідно використовувати гель для нарощування. Ну а для декорування пластини ідеальним варіантом стане гель емаль.
Кольоровий гель (для нейл-дизайну) поєднує в собі стійкість гелю, але при цьому наноситися так само просто як і звичайний лак.
Що стосується матеріалів дозволяють доводити форму нігтів до бажаного ідеалу, то виробник пропонує не тільки гель, але і акрил.
В залежності від технології нарощування або моделювання використовують різні витратні матеріали, такі як:
Крім матеріалів OPI пропонує професійне оснащення, тобто УФ лампи, підставки для рук, манікюрні набори, пилочки тощо.
Красиві кігтики не можуть бути в поганому стані (ламкими, шаруються, жовтуватого відтінку і ін.). Але не завжди найефективніша декоративна косметика здатна приховати недоліки пластини. Спеціально для догляду за нігтями американський косметичний бренд розробив цілу лінійку доглядають засобів, серед яких особливим попитом і у споживачів, і у професіоналів користуються:
До речі, колекція лосьйонів AvoJuce вражає різноманітністю фруктових ароматів. Засоби призначені для щоденного догляду за руками і кігтиками, живлять їх, зволожують, і захищають від негативного впливу зовнішнього середовища.
Сказати що продукція американської фірми з випуску декоративної доглядає і професійної нейл-косметики це тільки емалі, акрилові і гелеві системи, значить випустити з уваги такий важливий момент, як навчання. Торгова марка, яка дуже дорожить своєю репутацією, звертає увагу на те, як і де застосовується її продукція, особливо якщо мова йде про професійних засобах. Тому виробник створив свої навчальні центри в різних країнах (там, де представлені її косметичні засоби). Після проходження курсу навчання майстра отримують сертифікати, які підтверджують, що вони придбали всі необхідні навички по роботі з матеріалами і клієнт може бути впевнений в якісному результаті.
© 2010 - 2024 StyleSalon