ТМ Revlon Professional- страница 18
На сьогодні компанія Ревлон вважається одним з найстаріших на ринку виробників косметики не тільки на ринку США, але і на ринку Європи. Вперше про компанії Ревлон заговорили в 1930 році, коли Чарльз Ревсон заснував косметичний концерн. На чолі свого дітища Ревсона знаходився небагато-немало 43 роки і саме він перетворив звичайний косметичний бренд в одну з найбільших імперій транснаціонального масштабу. Сьогодні Ревлон - це 22 фабрики в різних країнах світу, це сотні продуктів, це міжсезонне оновлення колекцій, це розробка нових безаналогових продуктів, це косметика по догляду і декоративна, це якість і різноманітність.
Світова експансія Revlon
Довгий час косметика Ревлон була відома тільки локального, тобто американському споживачеві. Але в середині минулого століття Ревлон розпочала свою переможну експансію на європейському континенті.
1979 рік - рік, коли Revlon придбала іспанського косметичного монстра ГЕНРІ Коломер. Не дивлячись на зміну власника, керівництво іспанського підрозділу Revlon залишилося колишнім. А незабаром Карлосу Коломер довірили управління американським Ревлона. Починаючи з цього періоду, компанія перетворилася на провідного виробника косметичних засобів (як декоративних, так і для догляду), яка позиціонувалася, як професійна і була призначена для кращих салонів краси. Під керівництвом Коломер Revlon розробив і представив на суд експертів б'юті індустрії продукти, які з перших днів завоювали повагу в середовищі професіоналів і стали затребуваними в Італії і Франції, Німеччині та Канаді, Англії та Кореї та ін.
Не дивлячись на кризу 90-х років, яка не обійшла стороною і Ревлон, підрозділ, який займався саме професійною косметикою і, яке відоме світу моди і краси як Revlon Professional, витримало всі потрясіння і як і раніше займає більшу частину американського косметичного рин ка.
Після низки заходів щодо реорганізації компанії, продажу та переформування підрозділів, ТМ Ревлон Професіонал отримала нове життя і сьогодні є значущим гравцем на ринку косметики по догляду за волоссям і тілом, декоративної косметики та пр.
Вже більше 10 років косметика Revlon Professional доступна вітчизняному споживачеві. До речі якщо раніше купити продукцію знаменитого бренду можна було тільки в спеціалізованих магазинах, то сьогодні косметичні засоби, як для волосся, так і для тіла, пропонує наш інтернет-магазин Stylesalon.ua за доступною ціною. Що стосується ціни на продукцію компанії Ревлон, то вона залежить від:
- виду продукту;
- серії (професійна чи мас маркет);
- колекції (нова або пройшло сезонна);
- партії покупки (потовая або роздрібна) та ін.
До речі, політика розповсюдження продукції Revlon Professional передбачає створення дилерської мережі, і основна компанія бере на себе контролюючі функції по частині формування ціни і якості обслуговування покупців.
Реальність про зводітеля це:
- 22 фабрики;
- відділення в більш ніж 30 країнах у усьому світі;
- 150 дистриб'юторів;
- десятки лабораторій;
- тисячі висококваліфікованих співробітників.
Якщо говорити про філософію компанії Revlon Professional то вона грунтується на принципі постійного прагнення до професійного вдосконалення, впровадження нестандартних рішень, розвитку нових продуктів. Крім того, косметичний інтернаціональний концерн дає професіоналам (стилістам, перукарям, косметологів) унікальну можливість проходити навчання, відвідувати семінари, конференції тощо. Заходу.
Губна помада - у витоків
Існує народна мудрість, що все самі великі винаходи - це результат випадковості. Саме так можна сказати про поєднанні тонів лаку для нігтів і помади від Ревлон Професіонал. Згідно з легендою, засновник компанії Revlon в ресторані звернув увагу на жінку, у якої помада за кольором не співпадала з лаком на нігтях. Він вирішив виправити ситуацію. З одного боку пара «лак-помада» стали улюбленою покупкою модниць у всіх країнах, а з іншого - забезпечили їй світову популярність і надовго закріпили за нею імідж новатора і трендсеттер в світі декоративної косметики.
Сьогодні Ревлона це не тільки товари професійної серії, це і American Crew, і Creative Nail і інші не менш відомі торгові марки. Якщо звернутися до статистики продажів, то Revlon Professional це:
- 40% продажів в Європі;
- 40% продажів в США;
- 20% продажів в інших країнах.
що стосується асортименту вироблених товарів, то це:
- косметика по догляду (для тіла і волосся);
- декоративна косметика в т. ч. лаки для нігтів, помади, тональні і коригуючі засоби, тіні, туші і ін.;
- етнічна косметика;
- косметика для професійного догляду;
- для щоденного застосування.
Улюблениця Голлівуду
Про те, що косметика від Revlon Professional це високоякісний продукт, який при цьому ще й ефективний, і безпечний свідчить той факт, що споживачами продукції є світові знаменитості, зірки шоу бізнесу, голлівудські красуні і топ-моделі. У рекламних компаніях бренду беруть участь тільки визнані моделі і актриси.
Не дивлячись на таку «зірковість» косметика від Ревлон доступна і звичайним жінкам, адже сьогодні придбати високостійкі фарби для волосся, унікальні за кольоровим різноманітності помади і лаки, екологічно безпечні креми можна в інтернет магазині Stylesalon.ua.
Сьогодні складно сказати, хто є трендсеттером в б'юті індустрії і хто є законодавцем моди на колір або фактуру. Але можна з упевненістю сказати, що косметика від Ревлон завжди крокує в ногу з часом і по колірних рішеннях, і за якістю виробництва, і по екологічності. А дійсно вражає уяву своєю різноманітністю асортимент, здатний задовольнить навіть найвибагливішого та вишукувальних споживача. Кожен покупець незалежно від статусу і віку, фінансового становища і виду діяльності знайде в цьому багатому виборі той продукт, який на 100% буде відповідати його очікуванням, і напевно в чомусь навіть буде їх випереджати.