ТМ L`Oreal Professionnel

Про те, що Франція довгий час була світовим центром моди, знають всі, як і те, що сьогодні вона поступилася цю позицію ультрамодному Нью-Йорку і екстравагантному Токіо. Але ось в тому, що стосується виробництва косметики, а вірніше її розробки і створення фактично з нуля - то в цьому французьким брендам рівних немає і, судячи з ситуації на ринку, їх лідерству ніщо і ніхто не загрожує. Існують бренди, які чітко асоціюються не просто з Францією, а в першу чергу з інноваціями, унікальною продукцією, безаналогових формулами і, звичайно ж, це Лореаль. Слоган цієї компанії добре відомий всім споживачам незалежно від статі і віку. І напевно саме така стратегія розвитку, спрямована на 100% задоволення потреб споживачів, і стала запорукою успішності і процвітання бренду, адже Л`Ореаль, як і його Клієнти «гідні цього!»

Те, що Ви, напевно, не знали про виробника

Історія компанії заслуговує окремого вивчення, але перед тим як зануритися в архіви, фахівці рекомендують ознайомитися з фактами, які з одного боку мало кому відомі, а з іншого можуть багато чого прояснити в багаторічній історії марки.

Виявляється, красиве мелодійне назву Л`Ореаль походить від назви зачіски, яка була в моді на початку минулого століття. Хоча, є й інша версія, згідно з якою в основі назви французьке слово «золото».

Імперія L`Oréal принесла своїм власникам величезний дохід, що дозволило спадкоємиці концерну стати найбагатшою жінкою у всій Франції.

Початок історії відомого у всьому світі виробника поклав безглуздий випадок зіпсованої зачіски. Рятуючи локони своєї дружини, хімік Шуеллер винайшов перший синтетичний окрашивающее речовина для шевелюри.

Компанія відрізняється досконально продуманою стратегією просування, що змушує її витрачати 30% свого прибутку на рекламні акції. Дозволити собі таку розкіш не може не один косметичний бренд, але судячи з результатів, кожен вкладений євро себе виправдовує.

L`Oréal - це концерн, який володіє 25 косметичними марками найвідомішими серед яких є:

  • Loreal Professional;
  • Loreal Paris;
  • Lamcome;
  • YSL;
  • Kerastase;
  • Matrix;
  • Maybelline;
  • Vichy тощо.

Унікальність продуктової лінійки компанії полягає в тому, що деякі з продуктів позиціонуються як cosmetic класу Люкс, інші - як професійна, треті - як бюджетна, і навіть є лікувальна, тобто аптечна, купити яку можна тільки у відповідних місцях .

За свою вікову історію бренд пережив як злети, так і падіння, але завжди залишався вірним своїй пристрасті до новаторства, яка і спонукала свого часу його творця Ежена Шуеллера стати хіміком, замість того щоб продовжити сімейну династію булочників.

Історія компанії

Після того як Ежен Шуеллер здобув освіту хіміка, він довгий час працював в Центральній аптеці. Але смішна оказія змінила його долю, а пізніше і долю всієї індустрії краси. Дружина Шуеллера постраждала від недосвідченого перукаря, який просто зіпсував її розкішні золотаві локони, перетворивши їх в руді клоччя. І для того щоб врятувати ситуацію, і заспокоїти кохану, Шуеллер створив не має на той час аналогів пігмент синтетичного походження застосовується для фарбування шевелюри. Новинку тут же оцінила не тільки дружина, а й перукар, завдяки якому перша синтетична фарба не містить свинець, стала використовуватися в салонах краси. Ну а в якості назви новинки було взято назву укладання, яка була дуже модною в той час. Сьогодні все забули про зачіску і про те, як вона виглядає, але всі знають марку L`Oréal, яка вважається провідним виробником косметики по догляду за локонами.

Через два роки після створення синтетичного пігменту його автор зареєстрував підприємство з дуже довгою назвою і з амбітним слоганом «інновації і дослідження в б'юті сфері». І не дивлячись на те, що початковий бюджет фірми не перевищував 800 франків, цілі у її творця були самі що ні є захмарні. Але чи то підприємство «народилося» під щасливою зіркою, чи то харизма його власника давала про себе знати, але за дуже короткий час ім'я Лореаль стало прозивним в світі косметики для для догляду за волоссям, а пізніше і в сфері декоративних і доглядає косметичних засобів для особи і тіла.

Основна риса, яка відрізняла компанію Шуеллера, була вражаюча турбота про споживача. Так, саме він був першим, хто запропонував, а вірніше зобов'язав, проводити тест драйв барвника і наносити його спочатку на одну пасмо. І тільки після того як майстер на власні очі побачить ефект фарбування, можна приступати до зміни кольору всієї шевелюри.

У новий рік з новинками

Саме такої стратегії дотримувався творець компанії L`Oréal і щорічно радував своїх шанувальників, причому як рядових споживачів, новими продуктами для догляду за локонами, шкірою голови та ін.

У 1928 році невелике підприємство займається миловарінням стало частиною L`Oréal і вже через десять років з нікому невідомої фірми, перетворилося в одну з найвідоміших торгових марок.

У 1929 році світ побачила фарба для волосся, яка стала прототипом всіх сучасних засобів для фарбування, в складі яких є пероксид. На відміну від інших пігментів Immedia (як і випливає з її назви) забарвлювала локони дуже швидко, а головне, набагато якісніше, ніж всі існуючі на той час продукти.

Те, що сьогодні бренд витрачає величезні гроші на рекламу, нікого не дивує, тому що навіть на початку своєї історії компанія приділяла велику увагу промоушену і випустила два журнали, один з яких (Марі Клер) існує до цих пір і користується великим респектом у публіки.

У 1932 році концерн розширив свою продуктову лінійку і почав випуск своїх культових лаків для волосся.

тисячі дев'ятсот тридцять чотири став роком революції в сфері hair care, так як саме в цей рік L`Oréal випустила перший в світі шампунь для волосся. Можливо, сьогодні нам здається це диким, але до 1934 року для миття шевелюри використовували не шампунь, а мило або мильну стружку. І тільки завдяки фахівцям L`Oréal був розроблений шампунь, який поклав початок новій ері в індустрії краси.

Компанії також належать патенти на такі розробки, як:

  • молочко з ефектом сонцезахисту;
  • перший засіб для завивки;
  • перший фарбувальний засіб для використання в домашніх умовах і пр.

Поступово сімейний бізнес виріс до рівня одного з найбільших косметичних концернів у світі, а ці цифри говорять самі за себе.

L`Oréal сьогодні це:

  • 67 000 співробітників;
  • 47 заводів;
  • 25 відомих у всьому світі торгових марок;
  • 500 брендів;
  • 130 країн, де можна купити будь-які товари виробника будь то шампунь, лак, крем або cosmetic для декоративних цілей;
  • 5 науково-дослідницьких центрів;
  • 2700 хіміків, які постійно працюють в штаті підприємства;
  • 3 тисячі нових формул, які з'являються щороку і пре обертаються в унікальні косметичні засоби.

Найцікавіше, що тільки частина всієї продукції концерну надходить у продаж під легендарними ТМ Loreal Professional або L`Oréal Paris. Найчастіше споживач навіть не здогадується, що купуючи лікувальний тональний крем від Vichy або духи від Giorgio Armani, він купує продукцію Лореаль.

Складно уявити, що колись бюджет концерну, який сьогодні вважається другою за вартістю французькою компанією, поступаючись тільки нафтовому гігантові Total Fina Elf, становив всього лише 800 франків.

Продуктовий портфель

Перерахувати всі види косметики, які випускаються французьким концерном неможливо. Адже, вся продукція відрізняється за своїм цінового сегменту, складу і функціональним призначенням.

  • Так найвідомішими для догляду за волоссям, в середовищі фахівців, є торгові марки ĽOréal Paris і Лореаль Професіонал.
  • Цінителям «люксової» косметики пропонують купити продукцію, що випускається під ТМ Армані, Helen Rubinstein і YSL.
  • Для використання в салонах краси краще звернути увагу на професійний догляд і купити серії Керастаз і Redken.
  • Ну а для бажаючих купити якісну, але недорогу косметику інтернет магазин пропонує продукцію під ТМ Мейбеллін і Garnier.

Якщо використовувати поділ в залежності від призначення, то косметика Лореаль це:

  • косметичні продукти розроблені для догляду за шевелюрою і шкірою голови;
  • фарбувальні складові для волосся;
  • декоративна косметика (професійний догляд і для щоденного використання);
  • сонцезахисні засоби для волосся і шкіри;
  • доглядають засоби для обличчя і тіла.

Але, не дивлячись на такий великий і різноплановий асортимент, у більшості з нас Лореаль професіонал асоціюється в першу чергу з продукцією для волосся і це цілком закономірно. Адже все починалося саме з голови, вірніше шевелюри.

Ваші локони гідні тільки найкращого!

Перерахувати коротко які косметичні засоби французький бренд пропонує споживачам неможливо, так як всю продукцію можна розділити на дві великі групи (професійна і для щоденного догляду), в кожній з яких є свої підгрупи. А в кожній підгрупі є як мінімум п'ять-сім колекцій, які щорічно оновлюються і поповнюються інноваційними розробками.

Звичайний інтернет магазин пропонує сотні різних найменувань продуктів від французького концерну, які відрізняються і за своїм складом, і за призначенням, і по виробленому ефекту і, безумовно, за ціною. Але незалежно від цих параметрів і всілякі фарбують речовини, і шампунь, і лаки, і декоративна косметика відрізняється високою якістю виробництва і 100% безпекою і екологічністю.

Миття від L`Oréal

В залежності від призначення шампунь виробництва Лореаль може бути:

  • для салонного догляду;
  • для домашнього використання;
  • лікувальний;
  • відновлює;
  • відтінку.

Так само шампунь може відрізнятися специфічними властивостями і використовуватися:

  • для додання об'єму;
  • для легкого розчісування;
  • для закріплення кольору;
  • для зміцнення тонкого волосся;
  • від лупи та ін.

В принципі різноманітність варіантів настільки велике, що будь-який споживач може купити ідеально підходить під конкретні потреби шампунь.

Не менш в широкому асортименті представлені барвники і різні пігменти, за допомогою яких локони можна:

  • просто освітлити;
  • кардинально змінити колір;
  • затонировать;
  • отмеліровать тощо.

Безпечне фарбування

Фарба для волосся, як і шампунь, може бути для домашнього використання або для застосування в салоні (професіонал). Наявність різних брендів, що випускають продукцію під різною маркуванням, дозволяє споживачеві не заплутатися у виборі і спочатку купити потрібне косметичний засіб.

Наприклад, фарба під ТМ Loreal Professional однозначно призначена для салонного використання, так як вимагає певних навичок від фахівця і досвіду роботи саме з такими пігментами. Тоді як фарба Гарньє, яку пропонує купити будь-який інтернет магазин, може бути використана для фарбування волосся в домашніх умовах. До речі ціна на товари під ТМ Loreal Professional буде помітно відрізнятися від товарів під ТМ Гарньє або Мейбеллін.

Оскільки фахівці косметичного концерну постійно вдосконалюють свої розробки, продукція Лореаль відрізняється високим рівнем екологічної безпеки. Наприклад, фарба від Loreal Professional в основному має безаммиачной основу і не тільки не завдає шкоди локонам, але і зміцнює їх.

Крім того фарба, що випускається під ТМ Лореаль Професіонал вражає своїми унікальними властивостями і широкою колірною палітрою. Так одна фарба «омбре» бренду, здатна надати шевелюрі такий відтінок, для створення якого раніше довелося б використовувати як мінімум три, а то і більше різних барвників.

Ще однією новинкою випущеної косметичним гігантом стала фарба мус, яка крім того, що здатна надати локонам потрібний відтінок, ще й легко наноситися, що робить її застосування доступним навіть в домашніх умовах.

У магазині товарів для догляду за волоссям можна купити всі види барвників, випущені Лореаль Професіонал, включаючи:

  • стійкі хімічні пігменти;
  • хімічні барвники, які містять аміак;
  • тонують і відтінків речовини;
  • продукти зі специфічними властивостями.

До речі, під брендом Лореаль доступна не тільки тонуюча фарба, але і шампунь, який діє не менше ефективно, але при цьому більш щадяще.

Але незалежно від того який засіб споживач вирішить купити в бутіку косметики або інтернет магазині, він на 100% може бути впевнений, що, як мінімум сотня провідних хіміків і колористів доклали максимум зусиль для того, щоб його волосся придбали потрібний колір, отримали максимум догляду і мінімум негативного впливу.

Адже ваші локони гідні кращого, тобто вони гідні LOreal.

БрендL`Oreal Professionnel Країна виробникФранция, Испания
SS102169
0.0
Зв'яжіться з нами за ціною
БрендL`Oreal Professionnel Країна виробникФранция, Испания
БрендL`Oreal Professionnel Країна виробникФранция, Испания
БрендL`Oreal Professionnel Країна виробникФранция, Испания
БрендL`Oreal Professionnel Країна виробникФранция, Испания
БрендL`Oreal Professionnel Країна виробникФранция, Испания
Категорії
    Показати все (24)
Країна виробник
Ціна

грн  –  грн

  • 0грн
  • 500грн
Назва серії (волосся) (1)
    Показати все (22)
Призначення
    Показати все (30)
Тип волосся
Наявність сульфатів
Для кого