ТМ Clarena- страница 3
Незважаючи на те, що ця косметична торгова марка з'явилася не більше 20, а точніше 17 років тому, вона дуже добре відома вітчизняному споживачеві. Йдеться про компанії Clarena, яку заснувала пані Поплавська та яка сьогодні є і власником фірми і її президентом. Свою експансію в світі товарів краси та здоров'я вона починала з відкриття одного магазина в польському Вроцлаві. Унікальність цього магазину полягала в тому, що асортимент представленої в ньому продукції був дуже широкий. Але, напевно, найголовнішою родзинкою була можливість отримання консультації досвідченого косметолога при підборі засобів по догляду. У магазині Клара працювали не тільки досвідчені продавці консультанти, а й професійні косметологи, що допомагають підібрати максимально відповідну до типу шкіри клієнта і доглядають, і декоративну косметику. Ну а грамотні візажисти, послуги яких так само доступні в магазинах бренду, підберуть правильний макіяж і проведуть майстер клас по створенню ідеального макіяжу на кожен день або на вечір.
Кінець 90-х років став для ТМ Clarena знаковим, так як саме в цей період її засновниця приймає рішення продовжити свою експансію на локальному ринку і розвивати мережу магазинів по всій Польщі. Оскільки у Вроцлаві такий підхід роботи з Клієнтами себе виправдав на 100%, то Поплавська була впевнена, що така ж бізнес модель зможе бути ефективною і в інших містах. Треба визнати вона не тільки не помилилася, але навіть в якійсь мірі недооцінила можливості своєї компанії, яка за короткий час не тільки завоювала локальний ринок, але і впевнене вийшла за його межі і стала міжнародним косметичним брендом.
успішне даний
Сьогодні компанія Clarena - це косметичний бренд, який пропонує унікальні засоби і аксесуари, які застосовуються косметологами в індустрії краси. Але, не дивлячись на те, що продукція компанії позиціонується як професійна косметика, вона не тільки доступна і пересічному споживачеві, але і може використовуватися при догляді за обличчям і тілом в домашніх умовах. До речі, своєї первісної стратегії розвитку ТМ Clarena не змінює і сьогодні, і не дивлячись на свої значні масштаби і географію, дотримується принципу індивідуального підходу при роботі з Клієнтом (Покупцем).
Індивідуальність полягає в першу чергу в тому, що косметика від ТМ Clarena недоступна в звичайному бутіку товарів для краси і здоров'я. Не продається косметика бренду навіть в аптеках. Але при цьому купити її може кожен, хто хоче забезпечити своїй шкірі ідеальний догляд, так як по-перше цінова політика бренду досить демократична, а по-друге, система продажів і поширення налагоджена до дрібниць.
Підприємство працює безпосередньо з професійними косметологами, які перед тим як почати використовувати продукцію ТМ Клара, проходять спеціальне навчання і отримують відповідні сертифікати. Ось через таких професіоналів косметика ТМ Клара стає доступною кінцевому споживачеві. Хтось вважає такий підхід неправильним з точки зору комерційної успішності. Але польська фірма не женеться за кількістю, адже її завдання не просто дати споживачеві можливість купити першокласну і дуже ефективну продукцію (крем, тонік, сироватку і ін.), Але і підібрати її відповідно до типу шкіри і навчитися правильно використовувати.
Адже навіть найдорожча косметика втрачає свою ефективність якщо вона підібрана неправильно або використовується не регулярно, або не належним чином. Тоді як Клієнт ТМ Clarena може бути впевнений не тільки в першокласному якості продукції, але і в тому, що досвідчений косметолог підбере для нього оптимальні засоби, здатні забезпечити ідеальний догляд саме певного типу шкіри, з урахуванням віку Споживача, його проблем і побажань. Крім того, професійний косметолог, який пройшов навчання безпосередньо у виробника, зможе передати свої знання Покупцеві, і косметика ТМ Клара буде використовуватися максимально ефективно і правильно.
В процесі еволюції компанії, були підписані угоди з різними європейськими брендами і налагоджено взаємовигідне співробітництво. Сьогодні косметика яку можна купити під ТМ Clarena це не тільки доглядають засоби (крем, тонік, мус, засоби для демакіяжу), але і продукти для створення макіяжу, і аксесуари, і витратні матеріали для стилізації нігтів. До речі, останнім часом ім'я Клари особливо часто звучить в нігтьової індустрії, так як пропонує дійсно інноваційні розробки для створення неповторного нейл дизайну.
Ну а оскільки Клара - це сучасна фірма, яка не просто крокує в ногу з часом , а й часом випереджає його, то оцінивши перспективи і об'єми ринку товарів для краси, керівництвом компанії було прийнято рішення розширити пропонований асортимент продукції. У продуктовий портфель включили так само спеціальне професійне обладнання для косметичних салонів і навіть цілих центрів. Так на ринку з'явилася ціла лінійка обладнання, що випускається під ім'ям Рубіка, відгуки про яку дуже позитивні з боку професійних косметологів.
Постійно розширюваний асортимент
Польська компанія Clarena - це провідне підприємство в Польщі, яке добре відомо в світі індустрії краси та яке на сьогодні спеціалізується на виробництві:
- професійних засобів (які доглядають і декоративних);
- аксесуарів для косметичних салонів;
- обладнання для центрів краси.
Вся продукція, в тому чис е косметика та обладнання, сертифіковані і визнані не просто якісними, але екологічно безпечними, що підтверджують відгуки експертів. Професійна косметика позиціонується як гіпоалергенна, тому що не містить шкідливих компонентів здатних викликати алергію. Що стосується обладнання, то при його виготовленні використовуються тільки сучасні матеріали і нові розробки, які відповідають найсуворішим нормам і стандартам.
Традиції та інновації
Продукція польського бренду Clarena користується успіхом і попитом у усьому світі і не поступається за якісними параметрами товарам іменитих італійських і французьких фірм. Це стало можливим завдяки тому, що при розробці продукту, будь-то косметика або обладнання, використовуються не тільки сучасні матеріали та інноваційні технології, а й традиції, на які дуже багата польська індустрія товарів для краси і здоров'я. При цьому всі засоби для догляду та обладнання від ТМ Clarena відрізняються високою якістю, яке дуже добре уживається з демократичною ціною.
Кращі продукти
Сьогодні під ТМ маркою Клара можна купити:
- професійні програми і комплекси, призначені для догляду за всіма типами шкіри. Так якщо потрібно забезпечити догляд за суперчутливим або сухий дермой фахівець лабораторії пропонує спеціальний живильний крем, що забезпечує глибоке зволоження. Якщо ж дерма відрізняється підвищеною жирністю або схильна до утворення акне і інших запалень, то лабораторія компанії розробила лікувальний крем, який при регулярному використанні дозволяє позбутися від цих проблем. До речі цей унікальний лікувальний крем, як свідчать відгуки, так само сприяє звуженню пор і загоєнню шкіри без утворення рубців;
- спеціалізовані засоби, що застосовуються в салонах для апаратних процедур, в тому числі пілінги, крем для глибокого зволоження та ін .;
- універсальні засоби, що застосовуються для депіляції. У цій лінійці продукції розробники пропонують не тільки крем для видалення небажаного волосся, але і спеціальні засоби для підготовки дерми до обробки і для забезпечення грамотного постпроцедурного догляду. Так після депіляції фахівці рекомендують використовувати зволожуючий і знімає подразнення крем, який так само виступає в ролі захисту дерми;
- професійні лікувальні засоби для догляду за ногами. У цю лінійку входить і спеціальний крем, розроблений у співпраці з ПОДОЛОГ і здатний вирішувати такі проблеми як пітливість і неприємний запах.
Так само під цією маркою можна купити все необхідне для масажу, в тому числі аксесуари, крем і масла.
Індивідуальний підхід до Споживачеві простежується і в місії компанії, і в стратегії. Тому кожен Покупець обов'язково знайде в широкому асортименті продукції Клара «свій» товар і зможе купити його за доступною ціною.