Повернення

В разі відсутності сплаченого товару повернення коштів здійснюється тим же способом, яким була проведена оплата, або іншим способом, після узгодження з Клієнтом.

Будь ласка, при отриманні замовлення перевіряйте зовнішній вигляд товару, а також його відповідність вашому замовленню. Після від'їзду кур'єра, а також після того, як Ви забрали замовлення з відділення служби доставки, претензії до зовнішнього вигляду і комплектації товарів НЕ приймаються.

Повернення і обмін товару здійснюється відповідно до Законодавства України, в тому числі Закону України «Про захист прав споживачів»

Зокрема, товар не підлягає обміну і поверненню в наступних випадках:

З моменту покупки Товару пройшло більше 14 календарних днів.

З моменту придбання Товару не минуло 14 календарних днів, але товар був у використанні, порушена цілісність упаковки і / або комплектність,   відсутні бирки / пломби і т.д.

Товар міститься в переліку товарів, які поверненню та обміну не підлягають, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (у чинній редакції) 

При відмові Покупця від товару йому повертається сума, за вирахуванням витрат Продавця на доставку даного товару   і комісії за платіж.

З усіх питань Ви можете звертатися за телефонами:

 

  • (044) 221 49 13
  • (067) 938 80 99   (Kyivstar)
  • (050) 348 13 61 (Vodafone)
  • (093) 315 36 54   (Life)

Viber, WhatsApp:   (098) 741 72 85

 

За електронною адресою: [email protected]

Або оформити заявку на зворотний дзвінок на нашому сайті.